Movie time!

Har väldigt tråkigt nu så jag ska kolla på lite filmer eller gamla serier, ska till stallet snart oxå, men typ inte innan 14. Ska träffa en kompis i stallet kl 18 då det blir ändå ganska länge i stallet. Ska rida lite barbacka idag tror jag, Ska rida barbacka för dert mesta nu tills jag får en ny sadel. Hon har fått ont i ryggen och vill inte förvärra det med sadeln. Och då kan jag träna på min balans vilket behövs!!:) Har fått ta två alvedon idag för när jag vaknade så hade jag jätteont i foten, AJ!
Vad som har hänt under dennan och förra veckan är inte så mycket... Har bott hos mamma och farmor för pappa har åkt till Amerika men kommer hem imorgon igen då han har varit där i 1 vecka! Saknar honom jättemycket!
Inte ridit så mycket för jag skadade foten då och Filuria tappade en sko, men nu är vi på gång igen!:) Ska förmodligen tävla i Mars!:) Längtar tills att jag får komma ut på tävlingsbanorna igen men denna gången med min alldeles egna ponny!!!!!:D Ska träna stenhårt! Blod svett och tårar är det om gäller, i alla fall för mig!
Tidsinställda inlägg senare? Har inte riktigt bestämmt det än, fömodligen orkar jag inte göra några eftersom jag ska till stallet snart och ska kolla på film nu, men får se.:)
//Tess


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0