Only know you've been high when you've feeling low

Jag och Tilda ska fota lite idag, när jag står på marken med Filuria och lite när Tilda rider. Hon ska va med på löshoppningen idag så bok ska bara ha lite bilder när hon sitter på. Kanske blir några bilder när jag sitter baracka? Hon är lite känslig i ryggen så vi får se;)
Skulle ridit i skogen med Vicky idag men sen kom jag på att jag har några snösulr på Filuria:/ hon ska nog skos nästa vecka så då sätter jag på det:) Känns kul att fota idag, stygnen är borta och hon ser inte lika "illa" ut.
Tänkte kanske ha ett av mina fin fleecetäcken? Ett ljusblått eller ett nogatbrunt?:) lägger upp bilder på dom;)
//Tess
 
                                                                                   VS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0