Sprit D

Första lektionen
Han va jätte snäll i boxen.
På lektionen red jag dock som ebba kratta och va super spänd .Men vi
tog oss igenom lektionen rätt okej ändå eftersom det var första gången jag red honom.

Andra lektionen
Fortfarande jätte snäll i boxen men lite mer på sin "vakt".
Red han på gummisnodden.
Den här lektionen gick jätte bra om man tänker på att jag bara ridit han en gång innan . Han blev lite spänd i första galoppen så jag valde att trava lite innan jag galopperade igen,han var inte lika spänd då.

Sprit är en häst jag gärna vill ha i min framtid.
Så nu taggar vi hoppning på torsdag i en dressyrsassadel!wohooo....eller inte.
..:/




Fina hästen:D
Tilda



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0