Today's workout

Bilderna från i söndags kommer upp nu!:) Det var inte jättte många bilder som va bra! Men det fanns några stycken, men vi får helt enkelt fota snart igen!:) Det är ganska kul att fota faktiskt. Ska kanske fråga Vicky om hon vill fota imorgon? Tilda är i Göteborg hos sin mammas faster eller något sånt va det, eller hur Tilda?:) I vilket fall som helst så red jag i ridhuset tsm med Vicky och Cassie idag. Fast Vicky tömkörde Cassie och jag red Filuren.:)
Lika duktig idag oxå! Mjuk och fin och extra lugn i galoppen, KUL!! Ridläraren som har Måndags och Tisdags lektionerna hade låtit hindrena från lektionen igår stå kvar eftersom det är hoppning idag igen. Så det fanns ett kryss på ca 50cm som jag och Filuria hoppa några gånger och det gick super! Dom 2 eller 3 första gångerna kom vi lite i otackt med varandra så jag hoppa liksom före henne eller ja jag reste mig före hon hoppa men satt ju dock kvar! Inga konstiga skutt utan dom va mjuka och böjda! Kändes att hon lyfte ryggen bätttre idag än va hon brukar!:) Duktiga tjejen, imorgon tror jag att jag ska longera henne, men är inte helt säker. Jag ska iallafall bygga upp en hoppbana tsm med Vicky och en till tjej på torsdag och Tilda ska nog också komma och titta och filma lite hoppas jag!;) Imorgon kommer hon hem från Göteborg!:D
Nä nog med tjat nu ska jag ladda upp bilderna om internetet tillåter mig, det var nämligen så att igår försökte jag ladda upp bilder till hissen och dissen men det gick inte och sen kom jag inte in på någon annan sida än blogg.se, dumma dator! Förhoppningsvis funkar det bättre idag!:)
//Tess


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0