Trött?

Hur är det möjligt att va trött? Visserligen så la jag mig halv 3 men jag sov till 10. Så jag fattar inte hur jag kan vara trött? Men får väll helt enkelt lägga mig tidigare... Idag har jag varit i stallet tsm med Tilda i 5 timmar!! Och då red jag inte, men bestämde mig för att vara med på löshoppningen! Och oj vad förvånad jag blev!! Förra gången jag var med så tvärvägra hon på 1m, och idag....... Flög hon över minst 1,10!!!!!:D duktiga ponnyn!! Hoppa jättefint verkligen så nu när hon bevisat att hon verkligen kan till 100% så är det hårdträning som gäller framöver;) Jag och Tilda fotade idag också. Bilderna kommer imorgon då jag är hos mamma i helgen och min dator är hos pappa. Blev några bilder som jag är riktigt nöjd över, och vissa som Tilda fotade t.ex min rumpa.... Jättefint, tack för den!:)
Imorgon är det lov samma på tisdag och onsdag.... Och torsdag och fredag!:) skönt att kunna sova ut!!:D
Imorgon ska det bli markarbete med bommar i ridhuset! Som jag skrev igår, eller förrgår?? Så måste jag få in takten bättre på henne! Men hon är mycket lugnare nu än va hon va innan. På tal om något annat så ska min pappa snart åka till U.S.A och när han kommer hem så ska jag få en ny sadel!! Vet inte om det blir en dressyrsadel eller Hoppsadel... Förmodligen hoppsadel eftersom pappa inte gillar dressyr och inte jag heller men så kan man ju rida dressyr i en Hoppsadel men det är inte så skönt att hoppa i en Dressyrsadel! Fast det är min åsikt! lägger upp bilder på dom sadlarna jag vill ha! 
//Tess
 Dressyr sadel Claridge house: 2249kr
 Hoppsadel T8 showjumper Thorowgood: 5995kr


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0