You are beautiful, read the first word again.

Det var meningen att jag skulle gå upp hyfsat tidigt idag men det gick ju sådär, bad mamma väcka mig senast 10... När jag vakna va klockan halv 12. Men gick upp då och kolla på film medan jag åt frukost:) Sen bar det av till stallet i några timmar. Red markarbete med bommar idag och oj vad duktig hon va, lätt som en fjäder lyssna bra på skänkeln och bara fanns där! Vi har haft lite problem med galoppen osv men idag satt den till 100%. Vi galoppera flera varv + massa byten som satt perfekt, i alla fall några!:) Kändes i vilket fall som helst helt perfekt och red utan gummisnodden idag också så hon arbeta för egen motor. Superponnyn! Bilderna som skulle kommit idag glömde jag ju... Gick till pappa idag och glömde min laddare till mobilen och kameran m.m så gick upp för att hämta minsa saker nu kvart i 22 och tog med mig allt... FÖRUTOM KAMERAN... asså jösses, hur lyckas jag?:) Det man inte har i huvudet får man ha i benen säger jag bara. Så jag kan inte ladda upp några bilder här på bloggen idag men dom kommer imorgon, lovar!!:D
Kommer några tidsinställda inlägg ikväll/Morgonbitti också, bl.a hiss och diss:)
//Tess


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0