Aldrig

Jag har aldrig ramlat av Thule men det var väldigt nära en gång.
 
Jag och en i stallet red ut.Hon på Heide o Jag på Thule.Allting gick jätte bra sen när vi va på väg hem så ska vi galoppera en sista gång.Efter att vi har galopperat några meter kastar(nästan) sig in i skogen(kanten på stigen)
Jag tappar stigbyglarna och nästan tyglarna och han galopperar bara snabbare och snabbare medans jag får alla grenar i ansiktet. Efter kanske 100m får jag stopp på honom.
När han stannat känner jag hur hans hjärta slår genom sadeln.
Jag vet inte om han blev rädd för någonting eller om han ville tävla med Heide?
 
Tilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0