Biiisssyyy!!

Jag har haft fullt upp hela helgen och måndag! I helgen hade jag stallhelgen och då har jag liksom inte hunnit blogga. Jag orkar inte skriva heller för pappa är så jävla jobbig...
Han har pengar mer detaljer kan vi strunta i! Men i alla fall så ville jag träna hoppning och dressyr denna månaden och sammanlagt kostar det... 570kr för typ 2 timmars lektion sammanlagt då! Och pappa kan inte hjälpa mig att betala! Vissa tror att jag får allt jag vill ha utan att göra ett jävla skit! Men så är det inte! Jag har massa skit hemma som jag inte tänker ta upp här. Jag får 3000kr i månaden och då ska jag betala ALLT som hör till hästen t.ex mat stallplats utrustning m.m, skatt och försäkring till transporten, kläder till mig, ridhuskort så att jag får rida i ridhuset/paddocken. Aa, det va en del av det. Och jag får inga pengar över till träning men jag fick pengar i julklapp som jag tänkte ta, och så tänkte jag att jag kanske bara ska va med på en träning denna månaden och så ta t.ex dressyren nästa månad, men det spelar ingen roll för pappa bryr sig inte ett skit.
Han vill sälja hästen för att slippa allt tjat men det kommer aldrig att hända!! Han håller på med sina dumma jävla hot hela tiden!!! Är så trött på all skit han håller på med. Så ni som säger att jag är så jävla bortskämd, ni kan ju pröva mitt liv men ni skulle inte klara er 1 dag!
Skulle bara säga det!
//Tess



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0