Duktig ponniiiiii!!:) ps damp!

Allt det här skrev jag egentligen i lördags men det kom aldrig upp på bloggen? men lägger upp det nu istället! så får ni se vad jag tänkte blogga om i lördags!;)
Idag var ponnyn jätte duktig! Tur att man fick rida idag... Igår var det tre transporter parkerade i paddocken! Men hallå paddocken är ju liksom ingen parkering. Och när det är upptaget i ridhuset pga träningar så var fan hade dom som parkerat i paddocken tänkt att vi som inte tränade på träningen skulle kunna träna själva? Undrar hur folk tänker ibland.
Men i alla fall, sön-tis så gjorde jag markarbete i ridhuset och så vila hon onsdag, och tyvärr torsdagen oxå för jag hade läxor till fredagen och hann inte göra dom före stallet, Så jag var tvungen att gå hem tidigt. Och så fick hon ju ofrivillig vila igår.... För att folk inte fattar att paddocken inte är någon parkering!
Men red dressyr i ridhuset idag och hon var duktig! Mjuk och stadig i munnen och hyfsat lös i båda sidorna!:)
Imorgon blir det löshoppning kl 15!:) får se hur ponnyn klarar det, Antingen lite "trög,seg" eller värsta jävla raketen!!:) tror mest på raketen;)
Filmar väll lite och tar kanske några kort, eller åtminstone ber någon annan eftersom jag måste springa från ena sidan till andra av ridhuset för att släppa iväg ponnyn och hämta henne igen!:) ska fråga Tilda!:)
Nu ska jag kolla på tv och mysa! Ha en bra lördagkväll nu då alla!:*<3
//Tessss:*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0