Jag tar väll och går på dejt bara sådär!:)

Som det står i rubriken så ska jag på dejt.... Med min säng!:)
Så himla trött, tjurig på allt och alla just nu känner jag, förutom Filuria. Hon hjälper mig istället, hennes busiga blick under den tunna pannluggen, hon gör mig alldeles glad inombords!!:*
Blev ingen motion idag för henne, han inte tills stallet innan lektionerna och det va väldigt kallt och mörkt ifall jag skulle ridit ut; men lektionerna sluta tidigt idag men så kände jag att jag pluggat dåligt på engelskan och fysiken så jag cykla hem och fixa det istället! Tror jag har ganska bra koll!:)
Iallafall, imorgon blir det dressyr! Har övertalat pappa att jag ska få vara med på lite mer träningar framöver:) det blir inte många men 1 är bättre än ingen! På söndag är det tävlingsmöte i ridhuset så ska dit och lyssna och fixa lite, funderar om jag ska va med på Filuria till våren i Gotha cupen på 85cm eller va med på en ridskolehäst som heter Hugo och han va jag med på förra året!:) och det gick bra, 2:a tävlingen kom vi trea med laget!:) hade vunnit min klass om jag inte hade slutat rida efter näst sista hindret på ombildningen! Hade en supetid men jag sumpa det och fick tugga grus istället! Aja sånt som händer!:)
Nu ska jag sova! Är jätte trött och chansen är nog rätt så stor att jag vaknar på fel sida imorgon!:/ men inget jag kan göra något åt, annat än bara inte låta det gå ut över andra!:/
God natt!:)
//Tess



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0