Morgond dagens outfit

 
Jag tänkte visa er hur vi ska se ut imorgon men hittade tyvärr inte bild på allting.
 
Om vi rider ut
Marinblåa Jh ridbyxor,Jh tjocktröja,Marinblå Jacka,stallkängor från Steeds,Hv Polo St Moritz schabrak
Ungefär så om vi rider ut.Kommer ha annat under allting också i såfall
 
Om vi rider i ridhus
Marinblåa Jh ridbyxor,Jh tjocktröja,ridskor,chaps,dm schabrak
 
Sen kommer jag ju såklart ha hjälm och väst om vi rider ut och om vi rider i ridhus!
 
Men nu ska jag plugga in programet i mitt huvud!
Sofia!De är ditt fel!Nää skojja bara;)
 
Tilda!


Kommentarer
Sofia

Bra, då är du anmäld till nästa tävling på en lc och en lb start:)

2013-01-19 @ 23:02:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0