On road

Som sagt så är jag on road till skolan
Tror vi har matteprov idag!:/ Jag har inte pluggat ett skit!:o hur ska detta gå? Fast jag gjorde två sidor igår, men det när ändå typ kört, fattar ju ingenting!!!
Har jag tur, men de brukar jag inte ha men om jag har det så har vi provet imorgon!!:o hoppas för då kan pappa hjälpa mig att plugga eftersom han hade högst betyg i matten och han skulle nog fortfarande ha det! Mamma är bättre att ta språk med. Pappa är verkligen skitdålig på språk, även engelska och vissa delar av svenskan!
Nu är jag framme, skriver kanske mer under dagen!
//Tess



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0