Satsa för att vinna!

Har nu varit på tävlingsmöte och bestämd att jag ska satsa på Gotha Cupen! 85cm! Jag vet att min ponny klarar det men ryttaren måste ju lita på henne och ha bra bättre självförtroende. Men det ska vi fixa, vi är ju ett team! Jag och min älskade lilla skruttponny!<3 
Idag vila hon, hade väldigt stressigt och kände att jag inte ville rida när jag var så stressad för då kanske det bara gick skit? Men imorgon blir det dressyr i ridhuset. Ska träna mycket galopp! På tisdag ska jag nog hoppa lite? fast jag har utvecklingssamtal, så det blir sent till stallet!:/ Men ska försöka hinna, eller så får jag hoppa lite i helgen. Pappa har lovat att hjälpa mig med hinderna och så! Hoppas att han håller det han lovar, han har en tendens till att inte göra det! Men vi får försöka. 
När jag kom till stallet idag så gick jag ut i hagen med en gång, precis då bet Myrra sönder hela bakdelen av Filurias täcke.. Fan!
Fick ta ett lite trasigt fleecetäcke och ett lite trasigt regntäcke... Får duga så länge tills jag har råd med ett nytt, inte kul att täcken ska bli söndertrasade hela tiden!
ska äta lite macka och dricka te nu!:)
bloggar lite mer ikväll med svaren!:)
//Tess:)


Kommentarer
Nellie

Kul att du satsar på Gotha cupen! Kommer nog gå jättebra!

2013-01-23 @ 16:44:32
URL: http://www.nelliemm.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0