Super duktig ponny!:)

Red med Sofia,Nellie och Nellie idag.Vi red inte ut för att Lando hade tappat en sko.
Thule var SUPER duktig idag!
Formen kom nästan på en gång vilket den inte brukar,det brukar ta halva ridpasset.
Han höll formen i traven och galoppen också.
Red igenom LB:1 3 gånger.Dom 2 första gångerna red jag med spöt o sista utan.Man märker direkt att han blir mer vaken när man har spöt:/ så vi kommer få träna MÅNGA gånger innan nästa clear round då jag knappt kan fatta galopp på han utan spöt.Eller de kan jag men han blev mer slö än vanligt utan spöt,men tog det med en gång efter jag ridit igenom programmet.
Så jag kan inget annat än att vara nöjd med ridpasset:)
Tilda
 
 
Världens finaste ponny <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0