God morgon

Har precis vaknat... Vet inte vad som hände egentligen ..!? Jag skulle gå upp tidigt så att jag skulle få något gjort? Det gick tydligen inte så bra:/ Men aja liksom, jag har 2 1/2 månad på mig att göra det, så det ska nog lösa sig!:) Hur är det med er läsare..? Är ni vakna och vad gör ni?:)
Idag åker jag till stallet sent.. Typ 17 eller nått sånt! Julia ska fota mig och Filuria vid vattnet:) Utan att mamma vet om det så ska jag "låna" hennes vita Converse! Jag ska inte ha dom i stallet utan bara när vi fotar, för jag har inga bra skor till det annars!;) Eller om man tycker att 11cm klackskor är bra så får man väll använda det!;)
Nä nu ska jag kolla lite bloggar och sen äta frukost:)
Bloggar mer senare!:)
//Tess



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0