Springtur

Tänkte ta en liten springtur nu.. Måste börja träna lite känner jag. Det räcker inte bara med ridningen utan nu blir det springturer minst 2/3 dagar i veckan! Börjar lite smått, men börjar åtminstone någonstans;)
Gårdagens ridpass var rent ut sagt för jävligt! F va hur tittig som helst och lyssnade inte någonting! Tillskjut tog det bara stopp! Hon reste sig och kasta sig åt alla håll! Då tog det bara slut! Jag orkade inte mer. Hoppade av henne och gick tillbaka till stallet! Vet inte vad som har flugit i henne riktigt..!? Skit tråkigt! Eftersom jag vill tävla nu och komma igång så går det inte att hon håller på såhär! Idag blir det hopp-pass, inga höga hinder utan bara takt träning och så hon verkligen lyssnar på mig! Ska kolla om jag får åka till Mormor & Morfar någon vecka i sommar:) Liksom komma bort lite och ha stallet precis utanför trappen! Så himla skönt! Nä nu ska det inte bli en världshistoria, nu ska jag ut och röra på benen!;)
//Tess



Kommentarer
Evelinn Bladström

Vill du bli Månadens hästblogg och nå ut till ännu flera hästintresserade ungdommar genom DIN blogg?

Var med och tävla om att bli månadens hästblogg hos http://www.evelinnbladstrom.blogg.se

Du har chans att vinna en beskrivning om din blogg samt så får din blogg ännu flera läsare!

För att delta så kommentera detta inlägg:
http://evelinnbladstrom.blogg.se/2013/june/manadens-hastblogg.html#comment

Förlåt om du inte vill ha såna här kommentarer, men jag såg ingenstans att du inte ville ha det i din blogg.

Ha en fortsatt grym dag och rid väl! :D

M.v.h. Evelinn Bladström

2013-06-08 @ 17:18:42
URL: http://evelinnbladstrom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0