Better..?

Är bättre idag men nu är hostan och halsontet tillbaka..:/ Pappa körde mig till stallet och så mockade jag och fixa alltet där, tog in ett lermonster och skulle rida. Jag gick bort till ridhuset och hoppade upp och började skritta, va lite små stressad idag, men efter ett tag släppte hon fint:) Sen kände jag att jag var väldigt törstig men vattnet på toan i ridhuset va fruset så jag ringde farmor och frågade om hon kunde komma med vatten och det kunde hon. Efter att jag ringt så skulle jag börja trava och jag travade men efter ett halv varv på volten så fick jag jätte ont i högra sidan av magen, tänkte att det skulle gå över..? Men det gjorde det inte så när farmor kom med mitt vatten så hoppade jag av och gick tillbaka till stallet. Farmor skjutsa hem mig och så satte jag mig i soffan och där sitter jag än!:) Ska kanske till stan och äta, vet inte än beror på hur jag mår, men det blir skola imorgon säger pappa:( Usch jag vill inte!
//Tess



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0