bilderna

Ska ladda upp bilderna från igår.. Laddar dock inte upp alla 100 bilder men dom flesta. Glömde även säga att hur det gick igår. Men precis som vanligt så var hon jätte duktig, mjuk och avslappnad och hade lätt för att flytta för skänkeln. Traven i vänster varvet var helt perfekt, lyssnade på alla hjälper och hade en mjuk och samlad trav. Duktig!
Men sen i slutet så ville hon inte alls.. Hon kasta med huvudet och gjorde lite bocksprång, och jag red barbacka. Ramlade inte av vid bocksprången utan det vara när hon stegra som jag inte kunde hålla mig kvar.. Hon har aldrig stegrat innan..? Hon stegra tillräckligt högt för att jag skulle glida av bakåt. Slog mig inte eller något sånt utan jag blev mest förvånad?? Snälla pålitliga Filuria, stegra?? Det hänger liskom inte ihop riktigt..!!?? Jag tror att det är när hon är trött och man kräver lite till av henne och hon inte rikigt orkar som hon gör såhär, hon brukar dock bara bryta formen och springa lite snabbare, men hon har aldrig stegrat innan! Hoppas inte att dert är för att hon hr lite ont i ryggen!? Den har blivit bättre när jag ridit barbacka och inte använt den bruna sadel, men snart får jag en ny ëller förhoppningsvis två nya sadlar. En dressyr och en hoppsadel:D 
På tal om något helt annat så ärr jag sjuk idag, 39graders feber eller något sånt, kan inte röra mig i sängen utan att bli helt yr, inte kul!!:( Hoppas att jag är bättre imorgon!!
//Tess


 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0