Fever!?

Toppen, känns som att jag har feber nu också! Precis vad jag längtade efter! Eller inte!!! Demi och Tilda har sovit över hos mig inatt och jösses vad vi snacka igår, killar rövar och massa annan onödig skit egentligen!;) I vilket fall som helst så hade vi skit skoj! Tilda och jag ska till stallet strax, så fort min Ipren har hjälpt. Hoppas jag orkar rida idag bara! Tilda ska fota mig och ponnyn:)... Om jag orkar..:( mår jag såhär imorgon så blir det nog ingen skola, hoppas att det gått över tills dess.
Mer bloggningen senare!
//Tess



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0