Presentation-Thule

Jag kom på att jag har aldrig skrivit någon riktigt presentation om Thule så jag gör det nu.
 
1999 föddes han i Rockneby.Han är efter Torjus 150 och undan Lilijana.
Han är världens gosigaste ponny. Han älskar att stå i hagen eller boxen och gosa och vill alltid stå nära en när man är i boxen. Han ställer alltid upp för ryttaren och skulle ALDRIG göra något. Han är en sån ponny man bara hittar en gång i livet.Han är alltså Limited Edition. Han kan i princip ridas av alla.Jag vet inte direkt hur jag ska kunna beskriva Thule mera för det skulle bli milslånga inlägg.Så jag skriver bara att han är BÄST.
 
Thules pappa
 
Bilder fråm två videos när Thule hoppar
 
 
 
Hoppas att det var okej att låna videona:)
 
Tilda
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0