Träning

Som sagt så kände jag inte för att rida igår, så jag bestämde mig istället för att lastträna henne! Det var pappa som började lasta henne Och hon var jätte duktig!:D första gången så gick hon åt sidorna med rumpan och ville inte alls gå in i den där konstiga lådan, men sen så var set inga problem, bara rakt på liksom!:D sen skulle vi backa... Vi har ett plast "skynke" där bak som man drar ner och sätter fast på rampen och på det skynket så sitter det lite stråppar som rörde hennes öron och det tyckte hon inte om så det blev en snabb backning, men lugnade ner sig så fort hon kom ut! Sen var det min tur att lasta och med mig så var det bara rakt på och lugnt ut!:D jätte glad över att hon lyssna mer på mig än på pappa!:D
Nu ska jag till skolan, bloggar mer i em!
//Tess:)



Kommentarer
Ebba

Superfin blogg! :)

Svar: Tack!!!
ponnyligans.blogg.se

2013-03-11 @ 17:13:11
URL: http://northons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0