Vad hände?

Det blev tomt på bloggningen nu, inte bloggat så värst mycket ser jag. Ajabaja på mig! Sitter i vilket fall som helst hos mamma nu. Ridningen har väll varit okey, inte ridit med sadel nu på 2/3 veckor för Filuria har fått ont i ryggen:( inte bra! Ska få prova ut en sadel nästa helg hoppas jag!:) men det gör inget om jag får rida barbacka i 1 eller 2 veckor till! Bara jag har en sadel som passar så hon inte får mer ont!:/ red i vilket fall som helst med sadel idag, jag känner att jag kan inte rida riktigt "ordentligt" när jag rider barbacka... Men hade 2 fårskinns paddar så det blev mjukt! Imorgon är nog planerna att rida med Vicky..? Då blir det barbacka iallafall!:)
På tal om något annat, tittar ni på melodifestivalen..? Det gör jag iallafall! Heja Anton och Ulrik! Kan ju liksom inte välja mellan dom!! Eller..? Vem/vilka hejar ni på?:)
//Tess



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0