Varför blir jag förvånad!?

Uhhh! Fick åka hem från skolan idag eftersom jag fick tillbaka min feber igen! Varför försvinner den bara inte, varit sjuk i 6 dagar nu och jag börjar bli trött på skiten!! Någon som vet något honuspokus medel eller något liknande som jag kan ta eller göra för att slippa det!? Känns som jag svalt ett rivjärn samtidigt som jag ätit spya! Varje gång jag har ont i halsen eller liknande så bildas en väldigt dålig andedräkt! -_._-
Aja skit samma! Hästen fick vila idag oxå vilket än en gång inte är så kul för varken henne eller mig! Hade jag inte haft feber så hade jag kunnat gå med henne i samhället eller nått så att Jon får röra på sig, eller longera! Men nu går inte det och pappa är sen från jobbet för denna veckan jobbar han på kontor och då blir det sent! Imorgon SKA jag bara till skolan för vi slutar ändå tidigt så jag får ta med mig HokuPokus piller så blir det bra som min mamma brukar säga!;) Och hon säger ju även att mammor vet allt så nu är det upp till bevis!!:)
/Tess



Kommentarer
Ebba

FRÅGESTUND på bloggen, alla som kommenterar får en kommentar tillbaka :D

http://ebbabrink.blogg.se/2013/march/fragestund.html#comment

Svar: Det fixar vi!:)
ponnyligans.blogg.se

2013-03-21 @ 14:05:31
URL: http://ebbabrink.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0