Without you I'm nothing

Nu är det ett litet tag sen jag bloggade men eftersom jag har varit sjuk så har jag inte orkar, dock är jag fortfarande sjuk-.- Hästen har fått vila i 4 dagar vilket jag inte direkt gillar... Blir kul att rida henne första gången sen! Antingen kan det bli en riktigt ordentlig rodeo eller så är hon snäll..? Hoppas på det sista!;) Fick reda på värsta nyheterna någonsin idag..:( Min älskade lilla katt Trazan fick somna in igår:'( Mamma tog henne till veterinären och dom gav henne en liten spruta. Mår så fruktansvärt dåligt över den där lilla katten, hon betyder minst lika mycket för mig som alla mina nära och kära. Hon va en sån stor del av mitt lilla liv, varje gång jag kom till mamma så satt hon på min sängkant och spann så fort hon såg mig med sina underbara små snälla ögon:'( Kommer sakna henne något så sjukt!!!!!:'( Vila I Frid Trazan<3
Jag är inte så mycket för att skriva när jag inte är helt frisk, så jag ska fatta mig kort av vad jag har gjort i 4 dagar:
Sovit, druckit, gått på toa och i ovanliga fall ätit.
//Tess

https://cdn3.cdnme.se/3835465/7-3/pic_5144e5d4e087c32291cf2c3a.jpg">https://cdn2.cdnme.se/3835465/7-3/pic_5144e5d4e087c32291cf2c3a.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0