Handskar

Antingen så har jag konstiga fingrar eller så är handskarna konstigt gjorda,
Mina lillfingrar är ALLTID för korta för handskarna....
Vet inte om det syns så bra på bilderna...
Första bilden: Kort på hur mina groteskt långa tummar förstör mina handskar...
Andra bilden: jag viker ca 1cm på handsken lillfinger för att jag har ingen finger där....Imorgon får jag antingen ha dom "söndriga" handskarna eller så får jag ta fingervantar i någon snygg färg som cerise eller limegrön till jag köpt nya....
Tilda



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0