Min favoritbild<3

Det här är min favoritbild för att jag tvinga han inte att pussa mig utan han gjorde det själv,det är en sån ponny jag ALLTID möter i stallet. Han ska alltid vara i närheten,pussas eller bara stå bredvid mig liksom. Det är sånna små saker som får han till att vara Thule. Sånna små, men ändå speciella saker. Han har sånna där saker som liksom gör han speciell i "vardagen" som tex alltid när jag ska kratsar hovarna kolla han "bakåt" på mig och liksom säger Hej. Det är sånna saker som gör att han faktiskt är min Thule.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0