Tävling idag

Eftersom det var tävling idag kom jag på att jag kan berätta om andra rosetter jag och Thule har fått:)jag har 5st med Thule nu:)

Första rosetten fick jag med Thule för exakt ett år sedan. Första gången vi red ett dressyrprogram för domare:) Vi fick 51,11%

Andra rosetten jag fick var från en "hopptävling" vi hade o min ridgrupp. Vi vann och fick en rosett:) 1sek snabbare än ettan:)

Tredje rosetten fick jag när jag och Thule kom tvåa i ridskolemästerskapet på 60,74% vi fick även en medalj;)

Fjärde rosetten fick jag idag när vi red Lc:1 med 63,70% :)

Femte rosetten fick jag också idag när vi red Lb:1 på 56,38%
Riktigt nöjd eftersom det var första gången vi red Lb för en domare:)



Kommentarer
Thea

Kul, grattis till allt ;)
Kolla gärna in på min blogg :)
//Thea

Svar: Tack!
ponnyligans.blogg.se

2013-05-03 @ 22:27:14
URL: http://theas.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyligans.blogg.se

Vi är två tjejer på 13 år och vi älskar hästar! På våran blogg så kommer ni få läsa om våran vardag med hästar och ponnysar, träningar och tävlingar och mycket, mycket mer än så!

RSS 2.0